Odpowiednie utrzymanie systemu informatycznego jest konieczne dla jego efektywnego użytkowania. Decydując się na usługi danej firmy programistycznej ważne jest sprawdzenie, w jakim zakresie oferuje ona utrzymanie stworzonego rozwiązania dedykowanego. Bez wsparcia twórców systemu zadanie to jest utrudnione. W jaki sposób firma programistyczna przyczynia się zatem do utrzymania systemu informatycznego?
Poszczególne firmy programistyczne oferują różny zakres wsparcia w tym zakresie. W toku naszej pracy z klientami wypracowaliśmy 7 obszarów, w których wspieramy utrzymanie stworzonych aplikacji.
1. Doradztwo IT – odbywa się przed oraz po stworzeniu zleconego systemu. Obejmuje rozpoznanie potrzeb, projektowanie rozwiązania oraz propozycje przyszłego rozwoju wedle wytycznych klienta.
2. Doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego oprogramowania serwerowego – projektując rozwiązania dedykowane polecamy klientom najlepsze opcje infrastruktury serwerowej, która pozwoli na bieżące użytkowanie oraz rozwój aplikacji w przyszłości. Dotyczy to zarówno aplikacji desktopowych, instalowanych na urządzeniach stacjonarnych, jak i webowych, które działają w przeglądarce internetowej.
3. Wdrożenie stworzonych systemów – odbywa się na dwóch płaszczyznach: spotkań osobistych (szkolenia, konsultacje) oraz online (czat, Skype, telefon, mail, udostępnianie ekranu). Nielimitowany czas, który poświęcamy na wdrożenie pozwala mieć pewność, że zostało ono przeprowadzone skrupulatnie.
4. Wsparcie techniczne – obejmuje pomoc w nauce opanowania systemu i jego możliwości. Konsultanci Kamee odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania oraz wątpliwości w trakcie projektowania rozwiązania, jak i podczas wdrożenia oraz użytkowania.
5. Naprawa błędów w okresie gwarancji – podczas 12 miesięcznego okresu gwarancyjnego za darmo naprawimy każdą usterkę systemu. Rozwiązania dedykowane mogą zawierać błędy ponieważ powstają wedle unikatowego projektu; nie ma drugiej, takiej samej aplikacji. Testy pozwalają jednak wyeliminować większość z nich już na etapie przedwdrożeniowym.
6. Audyty stosowanych rozwiązań oraz propozycje usprawnień – ważnym krokiem w prawidłowym utrzymaniu rozwiązania jest dokonywanie jego cyklicznego audytu. Ma on na celu sprawdzenie, czy aplikacja spełnia wymagania i potrzeby, a także czy nie jest możliwa optymalizacja przeprowadzanych procesów.
7. Dalszy rozwój systemu – kompetentna firma programistyczna w odpowiednim momencie będzie potrafiła doradzić, w jaki sposób warto rozwinąć aplikację, tak aby lepiej dopasowała się do wzrastających potrzeb firmy.
Przeczytaj więcej:
-o wdrożeniach systemów dedykowanych
-integracji z Gmailem
-audycie systemu CRM
Zobacz jedną z naszych realizacji
Aplikacja webowa do zarządzania kursami – CRM/ERP/BI – Genewa, Szwajcaria
Kamee Sp. z o.o.
30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93 REGON: 36524526200000 KRS: 0000633262
Send massage
darmowe konsultacje