Jak się odbywa przekazanie webowej aplikacji klientowi?





Przekazanie aplikacji klientowi w każdej firmie przebiega trochę inaczej. Wszytkie szczegóły dotyczące tego momentu muszą znajdować się w umowie podpisanej na początku zawierania współpracy. Zwróć uwagę na kilka kluczowych kwestii, tak aby mieć pewność, że proces ten przebiegnie bezproblemowo.

 

skontaktuj-sie-z-nami

 

Kiedy zacznę testować aplikację?

 

W umowie zamieszczona jest informacja, w ile dni firma programistyczna wykona projekt. W Kamee w połowie tego okresu klient otrzymuje do przetestowania pierwsze, gotowe moduły. Jeśli więc cały okres programowania określony jest na 60 dni, to po 30 możesz już testować część modułów. W miarę wykonywania kolejnych elementów rozwiązania, klient otrzymuje o tym informację wraz z możliwością weryfikowanie funkcjonalności. Bardzo ważne jest, aby wykonywać w systemie jak najwięcej różnych operacji, w celu sprawdzenia, czy wszystko działa w sposób zaplanowany w makiecie stworzonej wspólnie z konsultantem.

 

Co się stanie gdy znajdę błąd w działaniu oprogramowania?


Okres testowania przewidziany został na sprawdzanie możliwości rozwiązania oraz poszukiwanie ewentualnych usterek. Jeśli się pojawią konieczne jest poinformowanie o nich firmy programistycznej. W Kamee uruchomiona zostaje wtedy procedura reklamacji. Aby ją usprawnić, ważne jest szczegółowe opisanie błędu oraz odpowiednie numerowanie zgłoszeń. Najlepiej robić to w taki sposób:

1/22.01.2018/AN

gdzie 1 oznacza numer zgłoszenia, następnie znajduje się data oraz inicjały osoby informującej o problemie. W ten sposób komunikacja odbywa się sprawnie i efektywnie. Od zgłoszenia problemu do rozwiązania mija 30 minut wzwyż. Wszystko zależy od jego złożoności oraz szczegółowości opisu usterki.

 

Kiedy dowiem się, że aplikacja jest gotowa?

 

W naszym zespole informujemy o tym za pomocą maila na 14 dni przed oddaniem oprogramowania. Dzięki temu możliwe jest zaplanowanie około tygodnia na zaangażowanie kluczowych pracowników w testowanie rozwiązania. W przypadku jeśli w aplikacji wciąż znajdują się błędy, a nastąpił termin jej oddania, zostają one naprawione do dwóch dni roboczych. 14 dniowe wyprzedzenie umożliwia także przygotowanie serwera do wgrania oprogramowania.

 

Dostałem skończoną aplikację i co teraz?

 

Po otrzymaniu zamówionej aplikacji następuje jej wdrożenie w firmie. Konsultant oferuje w tym zakresie pomoc, poprzez szkolenia online lub osobiste. Powodzenie tego procesu zależy od zaangażowania pracowników, poświęconego czasu oraz umiejętności osoby wdrażającej. Skrupulatnie przeprowadzone stanowi gwarancję efektywnego użytkowania rozwiązania. 

 

software-house-krakow

 

Przeczytaj także

Ile zyskam decydując się na dedykowaną aplikację CRM?
Komu zlecić napisanie aplikacji?
Kto powinien wdrożyć system CRM?
Prowadzenie magazynu w Excelu

Zobacz nasze realizacje

Aplikacja webowa SaaS – System CRM/ERP, Kraków

 

 



Kontakt

Kamee Sp. z o.o.

30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93     REGON: 36524526200000     KRS: 0000633262



Send massage






darmowe konsultacje