Ile razy w pracy irytowałeś się na spotkania, z których nic nie wynika, przedłużające się rozmowy, czy inne dystraktory, które odciągnęły cię od obowiązków? Na niektóre nie masz wpływu, ale części z nich można zapobiegać. Jak to zrobić?
Efektywność, to inaczej wydajność, skuteczność, dawanie dobrych wyników. W przypadku kiedy jest ona niezadowalająca warto poszukać sposobów na jej zwiększenie. W pracy oznaczać to będzie szybsze wykonywanie pewnych rutynowych czynności. Już zaoszczędzenie 15 minut dziennie, w skali tygodnia da 75 minut dodatkowego czasu do wykorzystania. Warto poczynić drobne zmiany, aby otrzymać zadowalające efekty.
Każdy z nas jest rozpraszany przez coś innego. Na jednych najbardziej działają media społecznościowe, ciągłe sprawdzanie maila, rozmowy z koleżanką z biura czy przerwy na kawę. Takie „rozpraszacze” z łatwością możemy jednak wyeliminować. Systemy dedykowane pomagają w skutecznym planowaniu i kolejkowaniu zadań. Poprzez umożliwienie kontroli ich wykonywania, od razu wiesz, czy realizujesz obowiązki zgodnie z założeniami. Umieść w harmonogramie czas na przerwę, w którym sprawdzisz social media czy zamienisz słowo ze współpracownikiem. Kiedy dobiegnie końca- wróć do obowiązków.
Kto z nas choć raz nie był na spotkaniu, które skończyło się na dygresjach, a nie konstruktywnych wnioskach? Aby tego uniknąć wyślij wcześniej agendę, w której określone będzie, ile czasu zajmują poszczególne wystąpienia. Trzymanie się harmonogramu i ram czasowych pozwoli sprawnie omówić ważne kwestie i wyciągnąć wnioski. W aplikacji dedykowanej z łatwością stworzysz taki plan i roześlesz go do pracowników. W trakcie spotkania posiłkuj się danymi z systemu. Wymagaj od pracowników profesjonalizmu; niech będą dobrze przygotowani do swoich wystąpień. Wtedy podsumowanie i wyciagnięcie wniosków zajmie tylko chwilę.
Ile czasu dziennie tracisz na szukanie notatek ze spotkań czy rozmów z klientem? Zapisywane w notatniku, pliku tekstowym, gromadzone w mailach… W systemie dedykowanym wszystkie dane są w jednym miejscu. Znajdują się np. w bazie klientów czy na tablicy procesów sprzedażowych. Intuicyjna aplikacja usprawni także wprowadzanie i strukturyzowanie informacji. Dostępność systemu ma znaczenie. Jeśli korzystasz z danych poza biurem rozważ zakup rozwiązania webowego, które pozwala na użytkowanie na urządzeniach mobilnych. W ten sposób będziesz miał stały dostęp do kluczowych informacji.
Aplikacja dedykowana pozwala zwiększyć efektywność dzięki spełnianiu dokładnie tych zadań, które powinna. To od ciebie zależy, jakie procesy ma usprawnić; zarządzanie relacjami z klientami, produkcją, komunikację wewnątrz firmy czy obieg dokumentów. Oprogramowania dedykowane mogą połączyć te funkcje w jeden system, a tym samym ograniczyć użytkowane aplikacje. Jeśli w swojej firmie korzystasz z kilku rozwiązań, możliwe jest również dokonanie integracji dedykowanej aplikacji z systemami zewnętrznymi. Takie narzędzia podlegają także dalszej rozbudowie, wedle przyszłych potrzeb firmy.
Zwiększenie swojej skuteczności jest możliwe. Wyeliminuj dystraktory, mądrze planuj i hierarchizuj działania, planuj przerwy. Kontrolowanie podjętych postanowień ułatwi dedykowana aplikacja, zaprojektowana specjalnie w odpowiedzi na twoje potrzeby.
Przeczytaj także
Ile zyskam decydując się na dedykowaną aplikację CRM?
Komu zlecić napisanie aplikacji?
Zalety systemów webowych
Od czego zależy skuteczność wdrożenia CRM?
Zobacz nasze realizacje
System do komunikacji wewnętrznej intranet – E-commerce – Warszawa
Kamee Sp. z o.o.
30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93 REGON: 36524526200000 KRS: 0000633262
Send massage
darmowe konsultacje