System CRM do gromadzenia danych pod kątem wysyłek newsletterów





Jakie informacje warto gromadzić na temat klientów ? 



Skuteczny system CRM powinien dawać odpowiednie możliwości do gromadzenia odpowiednich danych na temat klientów. Dane te powinny być odpowiednio zaprojektowane, aby dawały możliwość odpowiedniego grupowania klientów pod kątem:

- obszarów ich zainteresowania, 

- szans sprzedażowych, 

- lokalizacji, 

- posiadania określonych produktów,

- wieku, 

- płci i innych informacji. 

System CRM Kamflex

Dla firmy specjalizującej się w dystrybucji oprogramowań dla inżynierów przygotowaliśmy dedykowany system crm, który pozwala na gromadzenie odpowiednich informacje pod kątem zainteresowań. Tabela pozwala na przefiltrowanie klientów po dowolnych kolumnach. W dowolnym momencie można wyeksportować dane z tabeli do arkusza kalkulacyjnego. 

System CRM do gromadzenia danych pod kątem wysyłek newsletterów

Zadzwoń i zapytaj o inne funkcjonalności z tego systemu lub o inne nasze realizacje. 

 





darmowe konsultacje