Panel Klienta zintegrowany z systemem CRM





Nasz klient zwrócił się do nas z prośbą o opracowanie dedykowanej aplikacji, która pomogłaby ograniczyć ilość pracy handlowców. Po warsztatach przeprowadzonych z kilkoma pracownikami klienta przedstawiliśmy zakres funkcjonalności, który w największy sposób ułatwia codzienną pracę. 



Umów się na darmowe konsultacje!

Klient zdecydował się na wdrożenie dedykowanego systemu CRM / ERP, który zawiera m.in. 5 zaproponowanych przez nas rozwiązań. 

Stworzyliśmy Panel Klienta, w którym klienci mogą sami zamawiać towary z możliwością pobierania automatycznie dokumentów księgowych: faktur typu proformy, faktur zaliczkowych oraz końcowych w zależności od przydzielonych uprawnień w module Kontrahenci. Na podstawie stanów magazynowych klient otrzymywał informację kiedy towar zostanie do niego wysłany. Gdy zamówione towary nie są aktualnie dostępne w magazynie w odpowiedniej ilości klient wybiera czy chce, aby dostępne towary wysłać do niego od ręki czy woli poczekać na moment dostępności całego zamówienia.

Efektem wprowadzonej aplikacji jest przyjmowanie 28% wszystkich zamówień bez konieczności pracy handlowców.

Zadźwoń i zapytaj o resztę rozwiązań, które wdrożyliśmy.

Czas realizacji dedykowanego systemu CRM / ERP to 1 miesiąc.

Rodzaje systemów dedykowanych dla firm B2B

Sprawdź nasze realizacje

 

 





darmowe konsultacje