Jakość bazy klientów w systemie CRM





Wykonaliśmy dedykowaną aplikację CRM dla firmy handlowej, gdzie jednym z wymagań było zadbanie o odpowiednią jakość bazy klientów. Po wykonaniu analiz z pracownikami firmy zaproponowaliśmy kilka rozwiązań.

Crm online, czyli wszystkie informacje w zasięgu ręki



Umów się na darmowe konsultacje!

Jednym z problemów były dublujące się w bazie danych rekordy z klientami w poprzednim systemie CRM. Stanowiły one duże zagrożenie dla sprawnej obsługi klientów. Dla jednego z naszych klientów opracowaliśmy system, który sprawdza czy firma ta istnieje już w bazie danych na podstawie 4 rodzajów informacji. Pozwoliło to podnieść skuteczność weryfikacji do poziomu bliskiego 100%. 

Informacje o klientach w oprogramowaniu CRM

Kolejnym wyzwaniem był system określania potencjału klientów pod względem szans sprzedaży. Po kilku warsztatach opracowaliśmy kryteria, według których wszyscy klienci są odpowiednio oceniani, co w istotny sposób pomogło handlowcom w ich codziennej pracy. Po roku od wdrożenia system ten wpłynął na zwiększenie sprzedaży o około 22%.

Zadzwoń i zapytaj o szczegóły

Zalety dedykowanego oprogramowanie CRM

Jak rozwijać firmę - oprogramowanie dedykowane





darmowe konsultacje