Zarządzanie wysyłkami w systemie CRM





Otrzymaliśmy zlecenie na wykonanie aplikacji pozwalającej zarządzać zależnościami pomiędzy zamówieniami, warunkami płatności, wpłatami i wysyłkami.



W firmie zamawiającej dedykowaną aplikację istniał podział na klientów pod względem warunków płatności oraz polityki wysyłkowej. System musiał uwzględniać wszystkie możliwe przypadki oraz dawać pełną kontrolę nad procesami logistycznymi.

Umów się na darmowe konsultacje!

W trakcie przyjmowania zamówienia od klienta handlowcy ustalają harmonogram płatności oraz ustalają, które należności muszą zostać wprowadzone do systemu CRM przed wysyłką. Osoby pracujące w magazynie nie widzą tych wysyłek, które nie spełniają wymagań określonych w zamówieniu. Pozwala to na uniknięcie pomyłek przy wysyłaniu towarów.

Zadzwoń i zapytaj o szczegóły!

Dowiedz się co jeszcze zrobiliśmy w aplikacji dla firmy dystrybucyjno – usługowej.

CRM dla firm szkoleniowych

Tworzenie dokumentów





darmowe konsultacje