System CRM z funkcją call-center





Dla jednego z naszych klientów wykonaliśmy dedykowane oprogramowanie CRM z funkcją call-center. Aplikacja obsłużyła wiele unikatowych specyficznych procesów, które są charakterystyczne dla tej firmy.



Stanęliśmy przed wyzwaniem stworzenia oprogramowania, którego głównym celem jest wspieranie procesów sprzedażowych. Po konsultacjach z klientem wspólnie wybraliśmy rozwiązania, które znacząco zwiększyły efektywność działań działu sprzedaży:

Umów się na darmowe konsultacje!- Wszyscy klienci otrzymują punktacje w kilku kategoriach, które określaję szanse sprzedaży

- System pokazuje klientów, z którymi byliśmy umówieni na konkretny dzień oraz informacje na temat szans sprzedażowych

- W zależności od charakterystyki klienta handlowiec otrzymuje na ekranie wskazówki dotyczące rozmowy

- W ciągu trwania rozmowy handlowcy uzupełniają odpowiedzi klienta, na podstawie których system podpowiada możliwości poprowadzenia rozmowy

- Informacje, które wyskakują handlowcom na ekranie są w pełni edytowalne w Panelu Administracyjnym

Czy Ty również chciałbyś zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Zadzwoń i dowiedz się jak dedykowane aplikacje mogą wspomóc Twoją firmę.

Wzrost sprzedaży dzięki dedykowanemu systemowi CRM

Jak rozwijać firmę?

 





darmowe konsultacje